FLOOFERS ApS CVR: 41385065 Messingvej 34A 8940 Randers SV Danmark info@floofers.dk Tel: 22737590 Etablert: 26. mai 2020
Dersom en pris er åpenbart uriktig og du med rimelighet burde ha forstått dette, er vi ikke forpliktet til å levere den aktuelle varen til feil pris.
Videre forbeholder vi oss retten til å endre priser og vekt uten forhåndsvarsel og samtykke.
Ved forsinkelser, restordre eller utsolgte varer vil vi forsøke å informere deg så snart som mulig og fortelle deg hva vi kan gjøre med det – for eksempel gi deg en refusjon eller hjelpe deg med å finne en lignende vare et annet sted.
FLOOFERS aksepterer betaling med Dankort, VISA-Dankort, MasterCard, MobilePay, Vipps & Anyday og EAN-betaling.
Reservering av beløp
Hvis du betaler med et internasjonalt betalingskort, reserveres beløpet umiddelbart.
Pengene er reservert på kortet eller kontoen din frem til:
1) Vi trekker fra beløpet når vi sender varene, eller
2) midlene frigjøres som avtalt med kortutstederen.
Du kan finne ut mer om reglene for ditt spesifikke kort hos kortutstederen.
Vi tar ikke kortgebyrer.
Betalingen trekkes først fra kontoen din når varen sendes.
Danmark – alle priser er i danske kroner (DKK) og inkluderer dansk moms.
Frakt er kun tilgjengelig til Danmark.
Norge – alle priser er i norske kroner og inkluderer norsk moms og toll.
Frakt er kun tilgjengelig til Norge.
Danmark: Når du kjøper med Anyday kan du dele opp betalingen.
Du betaler første avdrag når produktet leveres, og det resterende beløpet betales over de påfølgende 3 månedene.
Anyday er gratis for deg så lenge du betaler i tide.
Med Anyday får du en konto som du kan bruke i alle nettbutikker som tilbyr betaling gjennom Anyday.
Les vilkårene og betingelsene for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper
Varene sendes med GLS eller UPS til nærmeste pakkeshop, hjemlevering eller SwipBOX.
Vi leverer vanligvis alle varer innen 3-5 virkedager etter bestilling – med forbehold om Black Friday og julehandelen.
Danmark – fraktprisene er faste og beløper seg til DKK.
39,- for pakkeshop eller DKK.
54,- for hjemlevering – per kjøp.
Norge – fraktprisene er faste og beløper seg til NOK 159,- per kjøp.
FLOOFERS® bestreber seg på å sende bestillinger som er lagt inn før kl. 14.00 neste virkedag. Bestillinger som legges inn etter dette tidspunktet vil bli sendt neste virkedag.
Du vil motta en e-post med Track&Trace, slik at du kan følge med på hvor pakken din befinner seg.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Kun én rabattkode kan brukes om gangen, med mindre annet er avtalt med eieren. Rabattkoder kan ikke brukes på nedsatte varer og spesielle kampanjer.
Eventuell søskenrabatt gis kun for vare nr. 2.
Det gis 2 års garanti i henhold til den danske kjøpsloven. Garantien gjelder feil i materiale og/eller utførelse.
Du kan få varen reparert, byttet, refundert eller nedsatt pris, avhengig av den konkrete situasjonen.
Dette forutsetter at reklamasjonen er berettiget.
Reklamasjonen gjelder ikke feil eller skader som skyldes feilaktig oppbevaring og/eller håndtering av produktet.
Du må reklamere innen “rimelig tid” etter at du har oppdaget mangelen/feilen.
Hvis du reklamerer innen to måneder etter at du oppdaget mangelen, vil reklamasjonen alltid være rettidig.
Ved berettiget reklamasjon dekker FLOOFERS ApS returkostnadene i rimelig utstrekning – gjelder kun Danmark.
Varen må alltid returneres i forsvarlig emballasje.
Husk å få en kvittering for forsendelsen, slik at vi kan refundere fraktkostnadene dine.
Ved retur, reklamasjon og bruk av angreretten sendes varen til:
FLOOFERS ApS Lerbakken 1, Haslund 8940 Randers SV, Danmark
Forsendelser mot postoppkrav godtas ikke.
Hvis du kjøper en GLS-returetikett til pakkeshop hos oss, sendes pakken til Pakkeshop Dit & Mit, Ribevej 3, 8940 Randers SV.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Ved tilbakebetaling ber vi om at du oppgir bankopplysninger i form av reg.nr. og kontonr. slik at det avtalte beløpet kan overføres. Hvis vi sender en returetikett, vil fraktkostnadene bli trukket fra tilbakebetalingen.
Denne informasjonen kan trygt oppgis via e-post eller annen elektronisk form, da det ikke er sensitiv informasjon og kun vil bli brukt til vår refusjon.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Hos FLOOFERS® setter vi pris på kundene våre, og det er viktig for oss at du er fornøyd. Hvis dette ikke er tilfelle og produktet ikke lever opp til dine forventninger, kan du benytte deg av vår 30-dagers returrett.
Det kan være fordi du har angret på kjøpet eller det er noe galt med produktet. Fristen regnes fra den dagen du mottar produktet. Innen 30 dager etter at du har mottatt det, må du gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet.
Meldingen kan gis på e-post til info@floofers.dk eller ved å benytte standard angrerettskjema, som du finner nederst i vilkårene. I meldingen må du gjøre tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av angreretten. Du har 14 dager på deg til å sende varene i retur.
Du kan ikke heve kjøpet ved å nekte å motta varen eller ved å unnlate å hente den i pakkeshoppen uten samtidig å gi oss tydelig beskjed om dette.
Hvis en pakke returneres fordi du ikke har hentet pakken i pakkeshoppen, betaler du de faktiske fraktkostnadene som vi blir belastet, og hvis du fortsatt ønsker varen levert, har FLOOFERS ApS rett til å belaste deg for kostnadene ved å sende den på nytt.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Heving av deler av kjøpet
Hvis du har kjøpt flere varer fra oss, har du mulighet til å returnere en eller flere varer, selv om de er kjøpt i én bestilling.
Vær oppmerksom på at du ikke vil få refundert fraktkostnadene hvis du angrer på noen del av kjøpet.
Når du har gitt oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet, har du 14 dager på deg til å sende varen tilbake til oss.
Vi ber deg om å pakke varen forsvarlig inn når du returnerer den.
Vi anbefaler på det sterkeste at du ikke fester returetiketten direkte på originalemballasjen.
Hvis varen er brukt, har du fortsatt angrerett, men du må betale for en eventuell verdiforringelse, som vil bli vurdert av FLOOFERS ApS.
Hvis varen er dekket av dyrehår, lukter sterkt av parfyme eller er synlig skadet, kan dette føre til at varen blir nedsatt. Du må returnere bestillingen uten unødig forsinkelse og senest 5 dager etter at du har benyttet deg av angreretten.
Du er ansvarlig for de direkte kostnadene forbundet med retur – vi sender gjerne fraktetiketter til kunder i Danmark. Priser for returetiketter:Danmark – DKK 54,-.
Ved retur av varer er du ansvarlig for at varen er forsvarlig innpakket. Du må legge ved en kopi av bestillingen. Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet til vi har mottatt den i retur. Vi tar ikke imot pakker som sendes per postoppkrav.
Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art og egenskaper.
Hvor mye du kan få tilbake, avhenger av varens handelsverdi, og i noen tilfeller kan det bety at du kun kan få tilbake fraktkostnadene. Du kan med andre ord prøve varen som om du prøvde den i en fysisk butikk.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Vi anbefaler at du returnerer produktet i originalemballasjen.
Hvis originalemballasjen mangler, kan dette muligens føre til et verditap på varen.
Hvis du angrer på kjøpet, vil du selvfølgelig få tilbakebetalt det beløpet du har betalt til oss. Ved en eventuell verdiforringelse som du er ansvarlig for, vil denne bli trukket fra kjøpesummen.
Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (med unntak av ekstra leveringskostnader i tilfeller der du har valgt en annen leveringsmåte enn den billigste standard leveringsmåten vi tilbyr), innen 14 dager fra den dagen vi har mottatt din melding om kansellering.
Vi refunderer pengene ved hjelp av samme betalingsmåte som du brukte ved kjøpet, med mindre vi har avtalt noe annet.
Vi kan holde tilbake betalingen inntil vi har mottatt varene, med mindre du sender oss dokumentasjon på at du har returnert dem.
All kommunikasjon angående dette skal rettes til info@floofers.dk.
Bilder og tekster på nettstedet/nettbutikken www.floofers.dk er underlagt opphavsrett og må ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra FLOOFERS ApS.
Vær oppmerksom på at fargene på tekstilene kan avvike fra produktbildet.
Fargene bør holdes innenfor samme fargetone – se leverandørens leveranser.
Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, kan du henvende deg til info@floofers.dk.
Hvis det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via klageportalen til Nævnenes Hus.
For å kunne klage må varen eller tjenesten du ønsker å klage på, ha kostet minst 1 110 danske kroner og maksimalt 100 000 danske kroner.
For klager på klær og sko må prisen imidlertid ha vært på minst 720 danske kroner.
Det er et gebyr for å få klagen behandlet.
Når du handler i en e-mærket nettbutikk, kan du få saken din håndtert av e-mærket kostnadsfritt – uansett beløp.
Les mer om dette her.
Hvis du bor i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til Europakommisjonens nettbaserte klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Standard avbestillingsskjema
(Dette skjemaet fylles kun ut og returneres dersom angreretten utøves)
Til..:
Enwebshop.dk
Jeg gjør herved oppmerksom på at jeg ønsker å benytte meg av angreretten i forbindelse med min avtale om kjøp av følgende varer/tjenester:
__________________________________________________________________________________
Bestilt på: _______________________________ Mottatt den: _______________________________
Navn på forbrukeren: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrukersignatur: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis innholdet i skjemaet formidles på papir)
Vilkårene og betingelsene ble sist oppdatert den
06-09-2024
Mandag - torsdag 10.00 - 16.00
Mandager og torsdager 10.00 - 15.00 Søndager 11.00 - 13.00 ( oddetallsuker ) Stengt uke 43